Zatrudnienie – jak uzupełnić dane lub zgłosić błąd

Dane zatrudnienia prezentowane na Twoim profilu pochodzą z różnych źródeł – przede wszystkim z systemu POL-on, a dodatkowo z bazy wiedzy Nauka Polska.

Dane są też uzupełniane na bieżąco przez pracowników naszego Helpdesku w systemie Ludzie Nauki.

Aby zgłosić błąd w danych zatrudnienia, zacznij od sprawdzenia źródła danych. Znajdziesz je w chmurce pod zieloną ikoną:

Zielona ikona systemu państwowego przypominająca gmach instytucji.

Jak zgłosić błąd w danych zatrudnienia

Źródło: POL-on

Jeśli jako źródło widzisz pod ikoną system POL-on, to za Twoje dane odpowiada instytucja, która wpisała je do tego systemu.

Zielona ikona systemu państwowego, a przy niej objaśnienie - Źródło: POL-on.

Skontaktuj się z tą instytucją i poproś o korektę lub uzupełnienie danych. Instytucja powinna uzupełnić te dane w systemie POL-on. Na Twoim profilu w portalu Ludzie Nauki wyświetlimy je dzień po tym, jak nowe dane pojawią się w systemie POL-on.

Dane kontaktowe instytucji znajdziesz przy danych zatrudnienia – pod nazwą instytucji jest link do systemu RAD-on, pod którym je sprawdzisz.

Źródło: Ludzie Nauki

Jeśli jako źródło widzisz pod ikoną widzisz portal Ludzie Nauki. Oznacza, że są to dane wpisane i potwierdzone przez pracowników naszego Helpdesku w bazie Nauka Polska lub w portalu Ludzie Nauki. Jeśli widzisz błędy w tych danych, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Helpdeskiem. Nasi pracownicy sprawdzą Twoje zgłoszenie i – jeśli wszystko będzie w porządku – poprawią dane.

Zielona ikona systemu państwowego, a przy niej objaśnienie - Źródło: Ludzie Nauki.

Jak zgłosić brak danych zatrudnienia

  • Jeśli pracujesz w instytucji nauki lub szkolnictwa wyższego, brak danych zgłoś do tej instytucji. Instytucja powinna uzupełnić te dane w systemie POL-on. Na Twoim profilu w portalu Ludzie Nauki wyświetlimy je dzień po tym, jak nowe dane pojawią się w systemie POL-on.
  • Jeśli nie pracujesz w instytucji nauki i szkolnictwa wyższego, skontaktuj się z naszym Helpdeskiem, a w zgłoszeniu napisz, jakich danych brakuje. Nasi pracownicy sprawdzą Twoje zgłoszenie i – jeśli wszystko będzie w porządku – uzupełnią dane.