Helpdesk – skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z naszym Helpdeskiem, jeśli:
- potrzebujesz wsparcia technicznego,
- chcesz zgłosić błąd w Moim profilu i nie możesz znaleźć właściwej instytucji,
- masz uwagi lub pomysły na rozwój portalu lub swojego profilu.
Link do Heldpesku zawsze czeka na Ciebie w stopce portalu.
Po zalogowaniu do portalu Ludzie Nauki
Nie musisz logować się do Helpdesku. Kliknij link Helpdesku w stopce strony i dodaj zgłoszenie.
Przy pierwszych odwiedzinach system poprosi Cię o akceptację regulaminu. Możesz również ustalić hasło. Jeśli to zrobisz, system założy Ci konto, w którym będziesz mieć historię swoich zgłoszeń.
Przed zalogowaniem do portalu Ludzie Nauki
Kliknij link do helpdesku. Znajdziesz go w stopce. Przeniesiesz się do systemu Helpdesk (1).
Masz teraz 2 możliwości:
- Nie chcesz zakładać konta? Wybierz opcję Zaloguj przez e-mail (2).
- Chcesz mieć konto i dostęp do historii zgłoszeń? Wybierz opcję Utwórz konto (3).
Jeśli nie chcesz tworzyć konta
Wybierz przycisk Zaloguj przez email. Zobaczysz formularz logowania za pomocą adresu e-mail (4).
Wpisz swój adres e-mail. Dostaniesz na niego wiadomość od zsunhelpdesk@opi.org.pl o tytule Logowanie do systemu zgłoszeń. W e-mailu będzie przycisk Przejdź do systemu (5). Kliknij go.
W systemie zobaczysz okno z regulaminem. Zaakceptuj go.
System zada Ci pytanie, czy chcesz utworzyć hasło. Kliknij przycisk Anuluj. Jeśli ustalisz tu hasło, konto zostanie Ci założone.
Dodaj nowe zgłoszenie przez Helpdesk
- Kliknij opcję Nowe zgłoszenie (8).
- Z listy wyboru System wybierz Ludzie Nauki (9).
- Wybierz charakter zgłoszenia: Techniczne (10)
- Wybierz Obszar (11). Masz do wyboru obszary, takie jak:
- Administracja (konta, uprawnienia, logowanie)
- Profil naukowca (dane znajdujące się w Profilu naukowca, działanie profilu).
Instytucja nadzorująca uzupełnia się automatycznie (12): Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy.
Wpisz tytuł i napisz swoje pytanie lub prośbę o wsparcie. Jeśli zgłaszasz błąd w danych na Moim profilu, napisz dokładnie, o jakie dane chodzi.
Czekaj na odpowiedź. Dostaniesz ją:
- e-mailem na adres podany przy logowaniu do Helpdesku – jeśli nie masz konta
- na konto w Helpdesku – jeśli masz takie konto.